مطالب استراتژی بازایابی ( آناهید گودرزی )

به مشکلهایتان بخندید تا همیشه موضوعی برای خنده داشته باشید

مطالب استراتژی بازایابی ( آناهید گودرزی )

به مشکلهایتان بخندید تا همیشه موضوعی برای خنده داشته باشید

مطالب استراتژی بازایابی ( آناهید گودرزی )

این وبلاگ جهت ارایه مطالب ، تحقیقات و ترجمه هایی در حوزه مدیریت استراتژی بازایابی و مدیریت کسب و کار می باشد.
امیدوارم با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود در بهتر شدن مطالب، اینجانب را یاری فرمایید.
متشکرم

بایگانی

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

۰

مکتب کاربرد گرایی

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

مکتب کاربرد گرایی

علم بازاریابی بر پایه تئوری های آن استوار است . زیرا تئوری ها به الگو ها تبدیل شده و سپس الگو ها جنبه کاربردی پیدا می کنند. برای درک و ارزیابی سریع و دقیق این مفاهیم  تئوری های متنوع و متکثر بازاریابی باید آنها راطبقه بندی کرد. تئوری های بازاریابی را می توان به صورت های تاریخی، موضوعی، نگرشی، منطقی و فلسفی دسته بندی نمود. دسته بندی تاریخی تئوری های بازاریابی از طریق مطالعه تاریخ عقاید بازاریابی و سیری در تکامل و تحول آنها حاصل می شود. این تئوری ها را می توان به صورت موضوعی و تحت عنوان مکاتب دوازده گانه بازاریابی دسته بندی و معرفی کرد. هم چنین از منظری دیگر می توان به این تئوری ها از چهار دیدیگاه اصلی نگریست. این چهار دیدگاه از دو نقطه مرجع استراتژیک و یا منظق یا بعد حاصل می شوند:

دانلود مقاله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی