مطالب استراتژی بازایابی ( آناهید گودرزی )

به مشکلهایتان بخندید تا همیشه موضوعی برای خنده داشته باشید

مطالب استراتژی بازایابی ( آناهید گودرزی )

به مشکلهایتان بخندید تا همیشه موضوعی برای خنده داشته باشید

مطالب استراتژی بازایابی ( آناهید گودرزی )

این وبلاگ جهت ارایه مطالب ، تحقیقات و ترجمه هایی در حوزه مدیریت استراتژی بازایابی و مدیریت کسب و کار می باشد.
امیدوارم با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود در بهتر شدن مطالب، اینجانب را یاری فرمایید.
متشکرم

بایگانی

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ب.ظ

۰

Customer Share

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ب.ظ

بازاریابی تک به تک ( Customer Share ( )سهم مشتری( چیست؟

 بازاریابی تک به تک در یک جمله، ایجاد و مدیریت بر رابطه فردی با تک تک مشتریان است. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی تک به تک در این است که در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت، سهم بازار (market share) محصول است ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت، سهم از تعداد مشتری (customer share) است. بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیش تری برای محصولات خود پیدا کند، حال آنکه بازاریاب تک به تک در پی پیدا کردن محصولات بیشتر برای مشتریانش است. بازاریاب سنتی محصولاتش را مدیریت می کند و مدیرانش، مسئول میزان فروش فعلی محصولاتش هستند. در حالیکه بازاریاب تک به تک مشتریان را مدیریت می کند و مدیرانش مسئول پاسخگویی به رشد ارزش های مورد انتظار این مشتریان طی زمانی که شرکت فعالیت می کند می باشند.

دانلود مقاله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی